روتین تر از من نیس.

زر نزنم بهتره.

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ق.ظ
همیشه  دیدن آدمای ضعیف و وابسته و بی غرور برام رقت انگیز بودن. غیرقابل درک. نامفهوم. من شاید مطمئن بودم چنین شخصیتی نخاهم شد. اما خب.آدما یبار که غرورشون بشکنخ. سعی میکنن همه چیزو برگردونن. حتی به قیمت ِ شکسته تر شدن. و شکست پشتِ شکست.
نه من میتونم کسی و از درون نشکنم. نه شما. 
ادامه داره این چرخه.
برنده ها کیان؟ 
چرا متوالیا شکست ماله من شد؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
نعنای وَشی

نظرات  (۱)

سوالهای سختیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی