روتین تر از من نیس.

چاردهُمیش.

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ
یه سری جذابیت ها از نزدیک خاصیتشونو از دس میدن. حتی من . قبول دارم که وقتی با یکی احساس ِ صمیمیت میکنم جوری چسناله هام پیاپی شرو میشه که طرف زده میشه:)))البته خب از یه پشت کنکوری انتظار هپی لایف طوری فور اوری تایم ندارین که قاعدتا. اما خب وجه قشنگی نداره یکی و حتی به عنوان دوستِ معمولی بپذیرید و بعد بخاطر موجِ منفی دادن و خودخواهی مطلق نظرتون عوض شه. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
نعنای وَشی

نظرات  (۶)

ماشالله چقدر فعالی اینجا :)
پاسخ:
چون نه اینستا دارم نه تلگرام :))
زدی ترکوندیشون :)
ایول 
پاسخ:
آره . واقعا اعصابم آرومه . ^----^
خب یه بارکی اینجا رو هم بترکون اعصابت آروم تر شه :)
ولی خب آدم یه جا رو لازم داره واسه تخلیه :/
پاسخ:
واقعا حس نمیکنی اینجام نبود تو زندگی اجتماعیم از حرف وَرَم میکردم؟:))
خب با افراد واقعی دور و برت حرف بزن ورمم نمیکنی آرومترم میشی :))
پاسخ:
نیس کسی:"
حالا گریه نکن
باشه پس همین جا بمون :))
پاسخ:
مرسی:))
والا ما تا اینجا همه جور فعالیت دیدم غیر از فعالیت های دلالت کننده بر پشت کنکوری بودن. خیلی خخوبه که توضییح دادی... پشت کنکوری وقعا؟ فنچ! :))
پاسخ:
این فنچی که عرض میکنید دوساله کنکوریه امسال سومیشه:)) واقعنه واقعن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی