روتین تر از من نیس.

جیک جیک

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ب.ظ

حالا که میبینم از فشار درس و فولان آدم نابود میشه  مثلا به آپای قبلم که مینگرم فاک د وات عجیبی در من میلوله :)))

خلاصه که رتبه اومده . و رفتن من به یونی ۶۰.۴۰ شده . و چه بمونم چه برم راضیم .

 و اینکه و اینکه فی الواقع با مامانم قهرم .

راسش من از بیماری سخت جان فرسای کمال گرایی رنج میبرم طوری که با بی اعتماد بمفسی ادغام شده و طوری شده که اصلا وضعیت فعلیمو دوس ندارم و چنج می به هر قیمیتم .

و اما مامانم از کوچیک ترین ایده های منم استقبال نمیکنه . 

و در آخر .

خدا منو ببین این زندگی رویای من نیس :/

و سینما رفتن هم کنسل شده . حالا مامانمم اونقد کلید و کینه ایه تو قهر که وا نمیده . حیف منو پدر نیس . دو دیقه بعد یادمون میره /: اینو پسرش واقعا کینه گسترن :|

ولی چیکار کنم به یه خودباوری و خوددوستی برسم که یکم ارزش قائل شم واسه خودم . 

بی پول هم واقعا زندگی زهره .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
نعنای وَشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی