روتین تر از من نیس.

نصف شبی،:))

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ق.ظ

پاییز پارسال . عجیب ترین پاییزم بود . 

تنهایی مطلق و چشیدم . وقتی به هیچ چیز امید نداشتم . با پاییز شهاب خودمو تو مجازی میچپوندم تهشم تنهاییم بود که صدای گریه ی مچالمو در میاورد . 

تهشم تنهاییم بود که اهنگ شهاب ُ برام غمگین و غمگین تر میکرد .

تهش تنهاییم بود که تو هزار صفحه . اینور . اونور. از کسایی که متنفر بودم مینوشتم .

الان نمیشه بگم تنهام. 

مقصری پیدا نمیکنم .

زود به زود بغض میکنم .

تو همشونم یاداوری میکنم به خدا که ازت متنفرم.

اونقدر بزرگ هس که درک کنه من به یه مقصر نیاز دارم برای زنده موندن .

خیلی وقته وقت ترس و خواسته هام یچیز زیر لبی میخونم و ازش میخوام حلش کنه . جز اون ازت متنفرمای وسط گریه که غلیظ تر از هرچی عبادته نصیبش میشه .

بعد داشتم فک میکردم چقد ادم تو زندگیم اومد که جز حسای سطحی چیزی ردوبدل نشد . و اینو جزو خوش شانسیم میدونم . چون دیدم نسیم چه زجری میکشه .

بدرک که با رمانتیک ترین فیلمو اهنگ هیچ خری تو ذهنم نمیاد:))

اما به هرچیز فک کنین حداقل به حداقلِ افکارتون میرسین .

زندگی من باید بهتر ازین حرفا باشه. 

برا منی که سخت قانع میشم به هرچیز جز ایده هام 

برا منی که کمال گرایی داره خفم میکنه و حتی یه قدمم به سمت اهدافم ورنداشتم.

من سخت قانع میشم و این میتونه زندگیمو گوه تر از زندگیه هرکس کنه .

ادمای قانع هم خوشبختن .

به اضافه اونا که اعتماد بنفس دارن:))))

+چیکار کنیم خار اعتمادبنفس شویم؟ راهکار لطفا :دی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
نعنای وَشی

نظرات  (۱)

۱۸ شهریور ۹۶ ، ۰۳:۵۳ مهبد یحیائی

ساده بودیم و سخت بر ما رفت

خوب بودیم و زندگی بد شد

آنکه باید به دادمان برسد

آمد و از کنارمان رد شد!

هیچ کس واقعا ً نمی داند

آخر داستان چه خواهد شد!

 

صبح تا عصر کار و کار و کار

لذت درد در فراموشی

به کسی که نبوده زنگ زدن

گریه ات با صدای خاموشی

غصّه ی آخرین خداحافظ

حسرت ِ اوّلین هماغوشی

 

از هرآنچه که هست بیزاری

از هرآنچه که نیست دلگیری

از زبان و زمان گریخته ای

مثل دیوانه های زنجیری

همه ی دلخوشیت یک چیز است:

اینکه پایان قصّه می میری...



#سیدمهدی_موسوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی