روتین تر از من نیس.

اولیش.

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ق.ظ
امروز یهو از یه سری چیزا زدم که ملوم نیس تو فشار روحی طاقت بیارم نرم سراغشون یا که چی . اما خب خوشحالم که حذف کردمشون از زندگیم . بعد اینایی که جم میبندم خلاصه میشه تو یکی . نمدونم چرا دوس ندارم حتی مستقیم یا صرفا به اون اشاره کنم. اصلا خودش برام مهم نیس. بحث منم که تو شرایط سخت تر میزنم به خودم. مثلا نمونش همین بی کنترل رفتار کردن و بروز دادنِ حسام. یارو برای هر کلمش برنامه ریزی داشته. لِول بندی کرده رابطه رو . من ِ بی حوصله هم حسامو آنی بروز میدادم. واقعا بی شیله پیله رفتار کردنم درد باید داشه باشه فاکینگ عقده ها؟ :)) اما خب. تجربه باشه کنترل شده عمل بگراییم. امروزم که لجن خاره تهِ آکواریوم بودیم مث اغلب ِ اوقات . از یکشنبه ممکنه استارتِ درسُ بزنم. ممکنه!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
نعنای وَشی

نظرات  (۴)

سلام. خوش اومدید به بیان. 
:)
.
تا جایی که شنیدم، میگن آدم معمولاً از بروز ندادنِ حس هاش، بیشتر پشیمون میشه تا بروز دادن شون. ولی خب از اهمیتِ اون کنترله کم نمیشه.

پاسخ:
سلام. مرسی که.

هوم. ولی اگه ارزشی قائل نشه اون طرف . صرفا یه خیتی درونی میمونه واست :))
گور بابای خیتی. شهر به این بزرگی :) مهم اینه که آدم از بی حرفی خفه نشه.
میفرماد: سرِ زلفِ تو نباشد، سرِ زلفِ دگَری ... :)
.
برم که دیگه خیلی از خطوط قرمزم عدول کردم :)
پاسخ:
آره خب. مهم اینه بعد ری اکشنش اراده داشته باشی یه تصمیم درست بگیری . 
نه بابا خیلی هم خوشاینده برام نوشته هام خونده شه. حس میکنم خیلی متروکس اینجا :/
چقدر خارجکی مینویسید :/
پاسخ:
دیگه چنتا اسم فیلم و اصطلاح رواله که :/
آره خب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی