روتین تر از من نیس.

عن در خم دو کوچه :دی

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ق.ظ

دوس دارم برنامه بچینم برا روزمرم و واقعا حسش در من میلوله . آما خب خیلی بستگی به جواب انتخاب رشته داره . زینگونه ما مثل ماست یجا نشستم . اصن چرا  نمیاد این جوابای گوه  .

اعتماد بنفس زیادی پیدا کردم . درکل من میتونم ادامه بدم همینطوری . اما خب من هنوز در برابر ری اکشن بد دیگران راجب ظاهرم یا هرچی آکبندم . خیلی جا داره تا ضد ضربه شم . 

کلا چیز خیلی مهمی شده واسم مقوله ی ظاهر .

شاید بخاطر بلاتکلیف بودن رشته و دانشگاه آیندمه . یا شکست تو کنکور. هزچند شکست بعد تلاشه . ماله من هرچی کاشتی بخوره :))  اما خب کاش بهترین نتیجه رو بگیرم. کاش کاش کاش.

دندون درد ِ من پدر شده . تبریک بگید بش:):/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
نعنای وَشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی